יום חמישי, 12 בפברואר 2009

למה התחלתי לכתוב בלוג

אני נמצא די הרבה באינטרנט, בעיקר בשביל לבדוק מידע מדעי ולקרוא חדשות מדעיות. בעצם בכל אחת מהעבודות שאני עושה יש צורך לוודא פרטים, והדרך הנוחה ביותר לעשות את זה היא באמצעות האינטרנט. אני משתדל לחפש מידע גם בספרים, כמו פעם, אבל לפעמים זה יותר מסובך. יוצא שגם אם אני מסיים בקריאת ספר, זה קורה בדרך כלל רק אחרי שהבנתי את חשיבותו מהאינטרנט.

הבעיה היא שלפעמים המידע באינטרנט שגוי (בעצם גם בספרים, אבל פחות) וצריך ניסיון בשביל להבין שהוא שגוי. קורה לי הרבה שאני מבין שיש שגיאה, אבל לוקח לי המון זמן למצוא את ההסבר הנכון. אם אני לא מתעצל, אני מנסה להבין לבד את ההסבר, ואם זה מצליח - זו הנאה ענקית.

אני מתכנן להקדיש חלק מרכזי בבלוג הזה להבנות כאלו שהגעתי אליהן בעמל רב או לדברים מעניינים אחרים שאני נתקל בהם מדי פעם. חבל לי לא לסכם את זה היכן שהוא. אשמח גם לענות על שאלות. ניתן לשלוח לי מייל או להשאיר תגובה.
המטרה שלי היא שהפוסטים יהיו ברורים ומעניינים. אם יש טעות או שכתבתי בצורה לא מובנת, אשמח לשמוע הערות, ובאופן כללי אני חושב שהבלוג הזה יכול להיות מקום טוב לפתח דיונים.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בהקשר למאמר שלך על חומרים בעלי מקדם שבירה שלילי. חסר לי ההסבר מדוע הקרן נשברת באותו צד של האנך למישור המפריד בין התווכים.תודה אם תוכל לענות לי

אריה מלמד-כץ אמר/ה...

הוספתי הערה בתוך הפוסט הרלוונטי. אם יהיו שאלות או הערות נוספות אני מציע שתרשום תגובה שם - אני עוקב אחרי כל התגובות לבלוג בכל הפוסטים.