יום שבת, 10 באפריל 2010

שני בלוגים מדעיים שאני מאוד אוהב

והפעם המלצה על שני בלוגים שאני עוקב אחריהם כבר זמן רב.

הראשון הוא הבלוג של לוטם מדע וחיות אחרות. לוטם כותבת בעיקר על ביולוגיה וסוקרת מחקרים מעניינים, בהם מחקרים חדשים "ישר מהתנור". אני יודע שזה לא קל למצוא את המחקרים המעניינים מתוך מאות המחקרים שמתפרסמים מדי שבוע, והיא עושה את זה בצורה מעולה כך שכל פוסט מעניין ומלהיב.

הבלוג השני הוא מדע ושאר רוח של אורן פרבר. אורן כותב על מדע מהיבטים שונים ומעשיר את הפוסטים גם בידע הרב שיש לו בתחומים אחרים, כמו קולנוע, קומיקס ועוד. קריאה של פוסט חדש שלו ממש עושה לי את היום.

בנוסף, אני רוצה להפנות את הקוראים לאתר של מוזיאון המדע בירושלים שמלקט כתבות ופוסטים על מדע ממקורות שונים ומציג אותם בדף מדע מעודכן באינטרנט.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בתור בלןגר לשעבר שלא קיבל יותר מידי תשומת לב זה יפה שאתה מפרגן לאחרים.

אורן פרבר אמר/ה...

תודה אריה,
מזה שאני מגיב פה ישר אתה מבין שכל פעם שה-RSS שלך נדלק אני ישר מזנק...
הבלוג שלך מעולה, למדתי ממנו הרבה.
המשך לכתוב!
אגב, האם אתה משתתף השנה ב-FameLab ?

אריה מלמד-כץ אמר/ה...

תודה אורן :-)

לא, אני לא משתתף בפיימלאב, אבל מבטיח לעקוב ואם יתאפשר לי גם לבוא לצפות.